Zapraszamy do nasza sklepu

0 - Produkt

INFOLINIA: (+48) 889 497 112 / 538 097 788               Godziny otwarcia: 7:00 - 16:00             Przyjmujemy zamówienie tylko na telefon

Dostawa

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienia można składać

na dwa sposoby:

- na stronie FAMIXX Sp. z o.o. poprzez koszyk

- drogą e-mailową pod adresem bieliznaewa@gmail.com

- Płatność za zamówienia jest dostępna w dwóch wariantach, które kupujący może wybrać 

według uznania:

- za pobraniem (płatność gotówką kurierowi)

- przelewem na nasze konto bankowe

- Wybierając opcję płatności przelewem, ważne jest aby wstrzymać się dokonywaniem płatności do momentu gdy zmienimy status Państwa zamówienia na "Oczekuje na wpłatę". Zostanie też do Państwa wysłany e-mail o tym samym temacie i dopiero wtedy prosimy o dokonanie przelewu. Szczegóły do wpłaty zostaną zawarte w treści e-maila.

- O tym że realizacja zamówienia jest możliwa (dany towar jest dostępny), Klient zostanie poinformowany w oddzielnym e-mailu lub telefonicznie. Od tego momentu czas realizacji wynosi zwykle 1 dzień roboczy.

- W przypadku wybrania przez Klienta płatności przelewem, czas realizacji liczony jest od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.

- Zamówienia złożone w godzinach popołudniowych oraz w weekendy realizujemy w pierwszy kolejny dzień roboczy. Kupujący jest zawsze informowany o nadaniu przesyłki poprzez e-mail.


WYSYŁKA I CZAS REALIZACJI

- Towar wysyłamy po potwierdzeniu zamówienia, maksymalnie do 48 godzin od otrzymania wpłaty na konto lub potwierdzenie wysyłki za pobraniem. Wyjątkiem są dni wolne od pracy oraz święta. Klient jest zawsze informowany o przyjęciu zamówienia oraz wysłaniu przesyłki.

- Zakupione towary są dostarczone pod adres wskazany na zamówieniu. Koszt przesyłki pokrywa Zamawiający i wynosi od 25 zł brutto (paczka do 30 kg). Wysyłamy towar tylko na terenie Polski, w razie innej lokalizacji poza RP prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

- Sklep nie ponosi odpowiedzialność za nieprawidłowe wypełniony formularz zamówienia, w wyniku którego przesyłka nie dotarła do Klienta. Klient ponosi w takim przypadku dodatkowe koszty przesyłki.

- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku braku część towarów objętych zamówieniem klient będzie niezwłocznie informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji.

- W wyjątkowych okolicznościach mogą ulec zmianie koszty przesyłki, Klient zostanie o tym poinformowany przed wysyłką zamówienia.

- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.


GWARANCJE, REKLAMACJE I ZWROTY TOWARU

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

- wad fabrycznych,

- niezgodności towaru z zawartym zamówieniem. ( Skontaktować się z FAMIXX Sp. z o.o. niezwłocznie po pobraniu towaru)

W takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta przez e-mail bieliznaewa@gmail.com lub telefonicznie (+48) 889 497 112 / 538 097 788. Reklamacje na towary odsyłane bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą rozpatrywane.

W przypadku odsyłania reklamowanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Towar koniecznie powinien być odsyłany w oryginalnym opakowaniu, inaczej reklamacje nie będą rozpatrywane.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera i sporządzić protokół, co skutecznie pomoże dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze.

Podstawy do reklamacji nie stanowią różnice w wyglądzie towaru dostarczonego z zamówionym, oglądanym na stronie www Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.